Brev:
Vil ikke selv forsøge at spise
15. december 2011
Alder:
8 mdr.
Vil ikke selv forsøge at spise
Hej Helen,
Min dreng på 8 1/2 måneder er godt i gang med rugbrød nu. Men mit problem er at han ikke selv vil forsøge sig med det. Når han tager en bid op smider han den på gulvet med det samme.
Jeg har forsøgt at vise ham hvordan han skal gøre ved at tage hans hånd og føre op til munden men det nægter han. Han vil kun hvis jeg mader ham.
Har du et forslag til hvad jeg kan gøre så han selv får lyst til at spise? Når han begynder i vuggestue om 1 1/2 mdr. skal han jo gerne selv være godt med.
Med venlig hilsen
en mor